PracaGrupypl.praca.dyskusjeKwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji › Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Date: Sun, 5 Oct 2003 22:01:02 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@wl235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <n...@i...domain.net> napisał w
    wiadomości news:blps91$6dm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>
    > 1. W swoim CV mam wmontowane nieduże zdjęcie, żeby z grubsza było
    > wiadomo, jak wyglądam - powiedzmy, że jest ono wielkości legitymacyjnego
    > zdjęcia po wydrukowaniu. Czy to wystarczy?

    Jasne, wlasnie takie niewielkie ale czytelne powinno byc.

    > 2. Jakie to powinno być zdjęcie? Co jest przyjęte? Ja na razie wysyłam
    > swoje "popiersie",
    <cut>

    popiersie jest ok, ja bym je jednak sformalizowal, poszedl do fotografa w
    gajerku, albo chociaz koszli jakiejs, zeby wygladalo bardziej formalnie

    > 3. Osobna sprawa - wnerwia mnie, jeśli czytam że w ofercie pracy w
    > dziale IT oczekuje się zdjęcia. O ile moge to jeszcze od biedy zrozumieć
    > w przypadku stanowisk typu handlowiec, to tego rodzaju wymaganie w
    > przypadku pracy na stanowisku administratora czy programisty mnie dziwi.
    > Najchętniej bym to olał, bo uważam, że to wymaganie w tym przypadku to
    > obciach. Co myślicie?

    Pamietaj, ze to najpierw przechodzi przez HR-y, a te rzadza sie wlasnymi
    prawami:)
    pozdr
    /p