PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kursy komputerowe - Wrocław

  • 1. Data: 2005-05-22 20:19:12
    Temat: Kursy komputerowe - Wrocław
    Od: "Wojciech M Gancza" <w...@p...ok.wroc.pl>

    Witam

    Chcialbym poinformowac wszystkich zaiteresowanych o kursach jakie
    orgranizujemy we Wrocławiu w ramach projektu "TIP - Technologie
    Informatyczne od Podstaw". Obecnie odbywa sie rekrutacja na kursy które
    odbędą się w lipcu, sierpniu i wrześniu:
    - Podstawy obsługi komputera - MS Windows
    - Obsługa pakietu MS Office
    - Praca z bazami danych
    - Obsługa systemu Linux
    - Podstawy administracji systemem Linux.
    W przygotowaniu kursy na temat
    - Programowanie w PHP
    - Programowanie w C++

    Kursy odbywają sięna wydziale Fizyki i Astronomii Uniwersytetu
    Wrocławskiego. Kursy przeznaczone są dla osób pracujących które chciałyby
    podnieść swoje kwalifikacje (wymagane jest zaświadczenie o zatrudnieniu).

    Kursy obejmują wykłady oraz ćwiczenia w 10-cio osobowych grupach.

    Kursy sąw człości finansowane przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach
    Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz przez Budżet
    Państwa.

    Zainteresowani proszeni są o kontakt telefoniczny (375 9427 we Wrocławiu) w
    godzinach 14-18 w poniedzialki i czwartki oraz 10-13 we wtorki środy i
    piątki.
    Czekamy rónierz na kontakt mailowy pod adresem t...@i...uni.wroc.pl

    Z Powazaniem
    Wojciech M. Gancza
    Koordynator projektu

    PS> Mam nadzieje ze ze wzgledu na niekomercyjny charakter przedsiewziecia -
    nie zostane zapietnowany za spamowanie :-)

  • 2. Data: 2005-05-22 21:15:57
    Temat: Re: Kursy komputerowe - Wrocław
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 22:19:12 +0200, Wojciech M Gancza
    <w...@p...ok.wroc.pl> napisał:

    > Kursy przeznaczone sš dla osób pracujšcych które chciałyby
    > podnieœć swoje kwalifikacje (wymagane jest zaœwiadczenie o zatrudnieniu).

    To doldajcie jeszcze kurs o netykiecie oraz prawidlowej konfiguracji
    czytnikow.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-05-22 21:32:06
    Od: 3E <3...@3...pl>

    Wojciech M Gancza napisał(a):

    > - Obsługa pakietu MS Office
    A potem rodzą się takie wątki, czy wysłać CV w DOC czy PDF?

    > Wrocławskiego. Kursy przeznaczone sš dla osób pracujšcych które chciałyby
    > podnie?ć swoje kwalifikacje (wymagane jest za?wiadczenie o zatrudnieniu).
    A potem pani Gienia z personalnego dostanie maila z PDF w środku i ani
    WORD tego nie chce ruszyć, ani POWER POINT, nawet EXCEL. Czyli to nie
    był śmieszny meil od Bożenki z księgowości. A więc co mówił pan na
    kursie? Momencik gdzie ja mam te notatki z lekcji o koszu systemowym.
    Nobo meili z wirusami się nie czyta nie? Tak mi na kursie mówili.

  • 4. Data: 2005-05-23 05:36:18
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Wojciech M Gancza napisał(a):

    > - Praca z bazami danych

    Bardzo mnie interesuje ten punkt. Na czym polega
    szkolenie *z baz danych*?

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 5. Data: 2005-05-23 08:38:56
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo mnie interesuje ten punkt. Na czym polega
    > szkolenie *z baz danych*?

    No jak to ? pewnie chodzi o ms access, tworzenie formularzy, raportow, tabel
    itp.

    ----------------
    tk

  • 6. Data: 2005-05-23 08:47:41
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2005 10:38:56 +0200, tk <k...@o...net.pl> napisał:

    > U?ytkownik "czarny" <m...@f...art.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No jak to ? pewnie chodzi o ms access, tworzenie formularzy, raportow,
    > tabel
    > itp.

    IMO o wpisywanie keywordów do gógla.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 7. Data: 2005-05-23 08:49:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: T.Omasz [Mon, 23 May 2005 10:47:41 +0200]:

    > IMO o wpisywanie keywordów do gógla.

    A szkolenie z tego zakresu to ja bym BARDZO chetnie widziala.
    Obowiazkowe. Przed uzyskaniem dostepu do Internetu ;)

    Kira

  • 8. Data: 2005-05-23 09:10:21
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: T.Omasz [Mon, 23 May 2005 10:47:41 +0200]:

    > A szkolenie z tego zakresu to ja bym BARDZO chetnie widziala.
    > Obowiazkowe. Przed uzyskaniem dostepu do Internetu ;)

    Poniewaz kaza dzwonic w poniedzialki od 14, to ja do nich zadzwonie po tej
    14 i sie dowiem, co zacz z tymi bazami i wypytam o program, a na ppd zdam
    relacje.
    Nie skreslajcie z gory, a nuz (Polibuda w koncu) ucza czegos wiecej niz
    obslugi Accessa.

    I.

  • 9. Data: 2005-05-23 09:17:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Mon, 23 May 2005 11:10:21 +0200]:

    > Nie skreslajcie z gory, a nuz (Polibuda w koncu) ucza
    > czegos wiecej niz obslugi Accessa.

    A ja wcale nie zakladam. Ja tylko do tego kursu gugla...
    Bo ja na prawde bym go chciala widziec... :D

    Kira

  • 10. Data: 2005-05-23 12:11:53
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > Zainteresowani proszeni są o kontakt telefoniczny (375 9427 we Wrocławiu)
    > godzinach 14-18 w poniedzialki i czwartki

    "Linia abonencka uszkodzona"

    I.