PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Kto to jest informatyk?

  • 1. Data: 2005-05-12 09:30:49
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    czarny <m...@f...art.plum> napisał(a):

    > Szósty.
    > Moj.
    > Wiem o czym mowisz.

    Współczuję. Łączę się z tobą w bólu. W takiej chwili człowiek ma wrażenie,
    że sam sobie składa kondolencie na własnym pogrzebie. Pogrzebie życia
    zawodowego. Mam nadzieję, że moje cierpienia nie bądą trwać tak długo
    i życzę, żeby twoje się szybko skończyły.

    Marek

  • 2. Data: 2005-05-12 09:36:03
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > zawodowego. Mam nadzieję, że moje cierpienia nie bądą trwać tak długo
    > i życzę, żeby twoje się szybko skończyły.

    na szczescie nie podupadam i we wlasnym zakresie dbam o rozwoj i bycie
    na czasie. Niestety, sciazka, na która pare lat temu wszedłem, zaczyna
    byc coraz wezsza i pewnie niedlugo sie skonczy.
    Natomiast druga sciezka, na ktora chetnie bym wskoczyl, jest
    niedostepna. To SAP.

    --
    czarny
    [:: odpowiadasz- usun 'um' z adresu ::::]