PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto mnie oświeci › Re: Kto mnie o?wieci
    From: "--br0dalus--" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto mnie o?wieci
    Date: Sun, 18 May 2003 10:45:21 +0200

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ba7go4$er9$1@news.onet.pl...

    > HRowiec nie mówi, że jak przyjedziesz to dostaniesz na 100% robote, ale
    kandydaci wysyłaja swoją
    > kandydature twierdząc, że są idealni do tej pracy.

    czy ja mówię że ma zatrudnić na 100%?
    po prostu jak już kogoś zaprosi na rozmowę to chyba jest zobligowany mu
    potem dac odpowiedź czy są lub nie są nim zainteresowani.

    BTW. to co kandydaci mają pisać? że nie są pewni czy się nadają?
    to chyba normalne że każdy pisze że jest idealny

    nie wiem co chcialeś przez to powiedzieć

    Pozdro