PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto mnie oświeci › Re: Kto mnie o?wieci
  • Data: 2003-05-21 11:49:39
    Temat: Re: Kto mnie o?wieci
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytalam co tu ludzie odpowiadaja i jestem rozczarowana.

    1. Robert nie powinien machinalnie wysylac swoich aplikacji. Skoro już go
    zapraszają to powinien się nie zdradzać, że tak zrobił i szybko doszkolić.
    2. Czy w ogłoszeniu nie było zakresu obowiązku? Jeśli nie to może nie musisz
    wiedzieć o co chodzi.
    3. Wszyscy, którzy napisali, że nie mają pojęcia, co to może być, po prostu
    mnie zadziwiają. Być może dużo wymagam, ale:

    Handlowiec - pozyskiwanie i obsługa klienta
    Doradca - pomaga klientowi w dokonaniu odpowiednich zakupów, zna całą ofertę
    z + i - i dobiera ją do potrzeb klienta
    Instytucja finansowo-prawna - usługi finansowe lub prawne albo
    finansowo-prawne (umowy, polubowne sprawy, należności, kredyty, sądowe)
    odzyskiwanie należności - windykacja

    Podsumowując:
    podejrzewam, choć mogę się mylić, że taki człowiek będzie pozyskiwał
    firmy-klientów, które mają dłużników, doradzał im najlepszą formę współpracy
    z firmą-pracodawca, przedstawiał wszystkie możliwości odzyskania należności,
    zabezpieczenia się z góry przed niepłacącymi, negocjował % odzyskanych
    długów dla firmy. Być może będzie to robił też z dłużnikami: negocjował
    warunki, terminy i wartości spłaty, wysokości odsetek itp.

    Co powinien zrobić Robert?
    Poszukać artykułów o należnościach i windykacji, dokształcić się, znaleźć
    info o firmie, do której idzie i błysnąć na rozmowie.
    Czasem wystarczy kilka numerów fachowej prasy lub lektura kilku stron
    podobnych firm i wszystko w temacie

    Przypominam, co do stanowiska mogę się mylić.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    Alicja