PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto mnie oświeci › Odp: Kto mnie o?wieci
  • Data: 2003-05-19 12:41:08
    Temat: Odp: Kto mnie o?wieci
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jest jedno wyjscie, firma ktora
    szuka pracownika, praktycznie nie ma za wiele
    do zaoferowania i tak go sobie szukaja az znajda.
    Wiec na rozmowe zapraszaja prawie wszystkich,
    a czasami robia jakies grupowe dziwne 15-osobowe
    spotkania rekrutacyjne.

    Pozdr.
    Andrzej.

    Użytkownik --br0dalus-- <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ba817n$6tc$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > >

    > No OK, ale zauważ że tu HRowiec sam sobie zawalił, bo skoro gość w LM i CV
    > napisał bzdury niezwiązane z stanowiskiem i umiejętnościami, albo wogóle
    nic
    > nie napisał konkretnego to po qui penis HR go zaprasza na rozmowe? niech
    > się teraz z nim męczy :)
    >
    > odpowiedzi nasuwają mi się dwie:
    >
    > 1 albo HR to kretyn i nie umie na podstawie LM i CV wywnioskować o
    > kompetencjach kandydata, a to przecież podstawa rekrutacji
    > 2. to co było napisane w LM i CV akurat odpowiada stqanowisku albo
    HRowcowi