PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ma rację? › Re: Kto ma rację?
    From: "B@ton" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto ma rację?
    Date: Tue, 19 Nov 2002 12:32:35 +0100

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:ard4pm$9pm$1@news.tpi.pl...
    > Dla mnie istotny jest tylko fakt że gdy podpisujesz taką umowę o pracę, to
    > albo przyjmujesz do wiadomości że będziesz siedział w pracy ileś tam i
    > żadnych godzin nadliczbowych, albo wpiszesz do umowy że ten punkt KP Cie
    nie
    > obowiązuje.

    IMO taki zapis w umowie jest niedozwolony i nieskuteczny, poniewaz jest
    sprzeczny z aktem wyzszego rzedu jakim jest KP. Mniejsza jednak, z tym, dla
    mnie istotny jest fakt, ze kierownik spolki powinien martwic sie o efekty
    swojej pracy, bo to z nich jest rozliczany, a nie spisywac godziny
    nadliczbowe jak szeregowy pracownik...

    Co proponuje niezadowolonemu kierownictwu?... zabiegac o odpowiednio wysokie
    wynagrodzenie podstawowe podczas podpisywania umowy o prace, a takze
    przyzwoite premie za uzyskiwany wynik pracy...

    Pozdrawiam

    Baton