PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ma rację? › Re: Kto ma rację?
  • Data: 2002-11-19 20:13:38
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:are4ft$gnr$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > "Panie kierowniku, dzisiaj obsługujemy klientów do 22:00, a nie do 18:00
    jak
    > zwykle"

    A kim Pan jest zeby mi takie uwagi zwracac?

    > Oczywiście, nie zmuszam go aby "został po godzinach", tylko żeby wykonał
    > swoje obowiązki (nadzór nad pracownikami, itd). Czy to nie wychodzi na
    > jedno?

    Nie, nikt kierownikowi nie ma prawa takich uwag zglaszac. Jesli ktos ma z
    tym problem proponuje przyspieszony kurs asertywnosci.

    > Przecież nikt normalny nie będzie zmuszał ludzi aby siedzieli w pracy,
    jeśli
    > nie ma co robić. Jeśli natomiast jest coś do zrobienia, to można
    "zmuszać",
    > tyle że szeregowemu pracownikowi należy się "rekompensata", a kierownikowi
    > nie.

    Kierownika nie mozna zmuszac do niczego, on jest od zmuszania. W innym
    przypadku jest d**** nie kierownik ;-)

    > Poza tym, "samodzielni", nie znaczy "samowolni", więc nie mogą sobie np.
    > przychodzić i wychodzić z pracy wedle własnego uznania.

    A wedle czyjego?

    > Zresztą taka nasza specyfika, że jak się przestaje płacić za nadgodziny,
    > nagle wszyscy wyrabiają się w ustawowym czasie pracy i już nie muszą
    > zostawać dłużej.

    Dlatego ten przepis KP nie jest taki glupi ;-)

    Pozdrawiam

    Baton