PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ma rację? › Re: Kto ma rację?
  • Data: 2002-11-19 12:24:11
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości news:arda19$12u$1@news.tpi.pl...
    > KP dopuszcza że w sytuacji gdy uregulowania zawarte w umowie są
    > korzystniejsze dla pracownika niż te w KP to są ważne.

    No dobra niech Ci bedzie ;) ale powiedz tak szczerze (bo mi ciezko sobie
    wyobrazic) jak to wyglada... siedzi kierownik i sam sobie spisuje godziny
    nadliczbowe ;))))))))))) , a potem co? Oglasza, ze przepracowal tyle i tyle
    wiecej i mu sie nalezy... Przeciez kadry kierowniczej nikt nie kontroluje
    pod tym wzgledem, nikt nie sprawdza ile czasu pracuja, czy sie obijaja, czy
    nie wychodza za czesto na papierosa itd. Licza sie WYNIKI... wiec jeszce raz
    powtarzam: kierownik z godzinami nadliczbowymi to dla mnie absurd... gdybym
    np ja poszedl i na zarzadzie firmy powiedzial: ...sluchajcie w tym tygodniu
    pracowalem dodatkowo tyle i tyle godzina to wszyscy zasmiali by mi sie
    prosto w twarz... ;))))))))))) Gdyby jednak zalezalo mi na godiznach
    nadliczbowych, zastanawialbym sie nad zdegradowaniem na zwyklego
    pracownika...

    Pozdrawiam

    Baton