PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto ma rację? › Re: Kto ma rację?
  • Data: 2002-11-18 22:57:26
    Temat: Re: Kto ma rację?
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrze i nic nie widze. Jest wyraznie napisane : "...wykonują, W RAZIE
    > KONIECZNOSCI, pracę poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do
    oddzielnego
    > wynagrodzenia z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych...". Tym osobom
    nikt
    > nie kaze zostac po godzinach. Sami sobie normuja czas pracy i jesli zdaza
    > zrobic to co do nich nalezy w regulaminowym czasie to OK, jesli nie to
    > zachodzi wlasnie KONIECZNOSC, ale powtarzam to nie jest zaden nakaz i nikt
    > tych osob nie ma prawa zmuszac do pozostawania po godzinach...

    Zadania ich zmuszaja. W znanej mi firmie pracownikow magazynu, zeby nie
    placic nadgodzin, ponazywano kierownikami dzialow. Jeden kierownik, jeden
    lub 2 podwladnych. Chlopaki dostali ladne angaze, podwyzki....Dopiero na
    koniec miesiaca, zoreintowali sie, ze stracili prawo do nadgodzin, a w
    odpowiedzi uslyszeli argument, ze "beda wydajniej pracowac", zeby zmiescic
    sie w normalnym dzniu pracy. Co zreszta, w niektorych przypadkach okazalo
    sie prawdziwe.

    > Pozdrawiam
    >
    > BAton

    Pozdrawiam