PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto doradzi czy pracować w Raiffeisen Bank?????

  • 1. Data: 2003-12-30 17:21:53
    Temat: Kto doradzi czy pracować w Raiffeisen Bank?????
    Od: "Tomasz Bubczyk" <t...@g...pl>

    Mam propozycję pracy w tym banku na stanowisku Doradcy klienta ds małych i
    średnich przedsiębiorstw. Podejrzewam że będzie to na własnej działalności
    gosp. Zastanawiam się tylko czy płacą ZUS czy nie i czy warto rozpocząć tę
    robótkę. Jak ktoś zna bank lub wie coś na ten temat to proszę o kontakt.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-30 20:32:42
    Temat: Re: Kto doradzi czy pracowa ć w Raiffeisen Bank?????
    Od: d...@a...pl

> [...]
    > robótkę. Jak ktoś zna bank lub wie coś na ten temat to proszę o kontakt.

    Ciekawi mnie jakie wykształcenie podałeś ???
    Jeżeli nie wiesz kto płaci ZUS i inne świadczenia przy własnej
    działalności gospodarczej.

    W RB na stanowisko Doradcy Klienta tylko pozyskuje się osoby z własną
    działalnością lub natychmiastowym jej podjęciem.
    Takie same zasady są przy sprzedaży kart kredytowych, polis ubezpieczeniowych.
    Oczywiście wszyscy głuszą że dadzą Ci 1300 zł na dobry początek, ale cała gra
    będzie polegać na wypracowaniu sobie prowizji i własnego portfela klientów.

    Życzę powodzenia.

  • 3. Data: 2003-12-30 21:45:01
    Od: "misiczka" <U...@w...pl>

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawi mnie jakie wykształcenie podałeś ???
    > Jeżeli nie wiesz kto płaci ZUS i inne świadczenia przy własnej
    > działalności gospodarczej.

    Po co ta złośliwość?
    Jemu chodziło zapewne o to, czy skoro wymagają własnej działalności, to czy
    dodają ekstra kasę na płacenie ZUS - jak to robi wiele firm wymagających
    własnej działalności.

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka z Wrocławia

    --
    Mamy wiele dowodów na to, że wariactwo jest chorobą dziedziczną:
    rodzice dostają ją od dzieci ;-) (George Brown - psycholog)

  • 4. Data: 2003-12-30 22:01:32
    Od: d...@a...pl

    > Po co ta złośliwość?

    To nie jest złośliwość tylko coś nie mogę dopasować wyższego wykształcenia do
    podstawowych wiadomości z dziedziny ekonomii

    > dodają ekstra kasę na płacenie ZUS - jak to robi wiele firm wymagających
    > własnej działalności.

    Możesz podać przykłady?
    Jakoś nie bardzo rozumiem późniejszej formy rozliczeń (tej ekstra kasy) przez
    dwie firmy prowadzące działalność gospodarczą.
    Najtańszy ZUS to 600 zł. Tak, więc, po co miałaby firma płacić innej ponad tą
    kwotę skoro mogłaby zatrudnić pracownika na etat.
    Owszem przez pierwszy rok (jak już wspomniałem) rzucają jakieś 800 - 1300 zł na
    osłodę, ale po tym okresie kop w pupcię i dalej człowieku bujaj się sam.
    Ale to tylko przez pierwszy rok. Aby zatrzymać na dłużej. Gość wyrobi sobie
    rynek ( portfel klientów ) i już nie potrzeba go utrzymywać. Pracuje na siebie
    i pryncypała.

    Oczywiście jak większość ofert oprócz samozatrudnienia klient winien posiadać
    samochód osobowy, telefon komórkowy, telefaks, dostęp do internetu, etc...

    Również cieplutko pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-05 16:06:05
    Od: "rtgwrthg sfhdtyjfyuj" <b...@g...pl>

    Moze nie jestem taki madry jak ser. Diskreet ale z tego co wiem to chlopak ma
    rację. Niektóre firmy podpisują umowe i dają pozniej jak sie sprawdzisz na
    ZUSIK!
    Pzdr.