PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto doradzi czy pracować w Raiffeisen Bank????? › Re: Kto doradzi czy pracowa ć w Raiffeisen Bank?????
    From: d...@a...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto doradzi czy pracowa ć w Raiffeisen Bank?????
    Date: 30 Dec 2003 21:32:42 +0100

    > Mam propozycję pracy w tym banku na stanowisku Doradcy klienta ds małych i
    > średnich przedsiębiorstw. Podejrzewam że będzie to na własnej działalności
    > gosp. Zastanawiam się tylko czy płacą ZUS czy nie i czy warto rozpocząć tę
    > robótkę. Jak ktoś zna bank lub wie coś na ten temat to proszę o kontakt.
    > Pozdr.

    Ciekawi mnie jakie wykształcenie podałeś ???
    Jeżeli nie wiesz kto płaci ZUS i inne świadczenia przy własnej
    działalności gospodarczej.

    W RB na stanowisko Doradcy Klienta tylko pozyskuje się osoby z własną
    działalnością lub natychmiastowym jej podjęciem.
    Takie same zasady są przy sprzedaży kart kredytowych, polis ubezpieczeniowych.
    Oczywiście wszyscy głuszą że dadzą Ci 1300 zł na dobry początek, ale cała gra
    będzie polegać na wypracowaniu sobie prowizji i własnego portfela klientów.

    Życzę powodzenia.