PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto chce pojechac na praktyke do Hiszpanii? PILNE! › Re: Kto chce pojechac na praktyke do Hiszpanii? PILNE!
    From: "Kioto " <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kto chce pojechac na praktyke do Hiszpanii? PILNE!
    Date: Fri, 23 Jan 2004 19:12:21 +0000 (UTC)

    Bylam w Hiszpanii, w lokalnej gazecie przeczytalam artykul o nawiazaniu
    wspopracy przez znana w regionie firme z firma w Polsce. Wyslalam swoje
    dokumenty (CV) do owej firmy hiszpanskiej z propozycja pomocy w prowadzeniu
    polsko-hiszpanskich transakcji. Zostalam zaproszona na rozmowe
    kwalifikacyjna i przyjeto mnie na praktyki. Kryteria jakimi kierowano sie
    podczas tej rozmowy to: znajomosc obydwu jezykow (hiszpanski, polski), to ze
    znam angielski (owa firma hiszpanska prowadzi interesy takze z innymi
    krajami poza Polska), ze studiuje ekonomie i znam sposob prowadzenia biznesu
    w Polsce. Jak widac, prawie kazdy polski student kierunku ekonomicznego
    nadawalby sie na te praktyke. Oczywiscie pod warunkiem, ze zna jezyki.
    Jezeli chodzi o unormowania prawne w Hiszpanii, to mozliwa jest legalna
    praca dla studentow-staz-takze platny, ale o wydanie pozwolenia na to
    wystepuje pracodowca. Musi on udowodnic, ze w okolicy nie ma zadnych
    hiszpanskich studentow, ktorzy spelniliby wymagania praktyk, co akurat w
    moim przypadku, gdy chodzilo o znajomosc jezyka polskiego, nie bylo zadna
    przeszkoda ;) Sprobujcie znalezc Hiszpana/ke, ktorzy mowia tak egzotycznym
    jezykiem, jakim jest polski ;)
    W Polsce nie ma organizacji pomagajacych znalezc legalny staz w Hiszpanii. Z
    tego co mi wiadomo, to jedyna i skuteczna droga na wyjazd do tego kraju jest
    samodzielne znalezienie sobie pracodawcy, ktory nas przyjmie.
    Po dodatkowe info na temat praktyk prosze sie zglosic na priva.

    Anulka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pozwolilam sobie przeslac Twojego posta na grupe:
    alt.pl.nauka.hiszpanskiego