PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krakow. Informatyk. 6 000$.

  • 11. Data: 2007-06-09 18:05:57
    Temat: Re: Krakow. Informatyk. 6 000$.
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    ile
    (...)
    > To wtedy odpowiedzą: pytalismy się o oczekiwane wynagrodzenie miesięczne,
    > nie roczne.

    A na to odpowiedź: "Ależ oczywiście, że miesięczną. Przecież pytał Pan, ile
    CHCIAŁBYM zarabiać. A nie co myślę, że Comarch mógłby mi zaproponować."

  • 12. Data: 2007-06-09 21:35:09
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ile
    > CHCIAŁBYM zarabiać. A nie co myślę, że Comarch mógłby mi zaproponować."

    Co to takiego ten Comarch?
    To jakaś sekta od prania mózgów?

  • 13. Data: 2007-06-10 08:10:17
    Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl>

    Chuj wiec o oni robia pewnie jakas pralnia brudnych pieniedzy albo inne
    kurestwo .
    Produktow nie maja wiec firma krzak.
    .

  • 14. Data: 2007-06-10 19:23:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jacek5 pisze:

    > Co to takiego ten Comarch?

    Zajrzyj na stronę to się dowiesz.

  • 15. Data: 2007-06-10 19:29:47
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zajrzyj na stronę to się dowiesz.

    Zajrzałem.... zalatuje sektą.

    Żartuję ;-)

    "Comarch wspiera polskie biura rachunkowe..." Uśmiałem się.

  • 16. Data: 2007-06-10 20:29:08
    Od: RafalM <r...@g...com>

    T.F. wrote:
    > Witam
    >
    > Tak ciagle wszyscy (?) narzekaja, ze malo zarabiaja.
    > A tu prosze!
    > http://finanse.wp.pl/POD,14,wid,8915367,prasa.html?P
    %5Bpage%5D=4

    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.
    > Tyle co w kraju.
    > Wiec po co maja wyjezdzac."
    >
    > Pozdrawiam piatkowo
    > T.F.

    na wp wiekszosc artykulow jest sponsorowana, tyle to moze zarobic ale
    kierownik projektu, ale nie zwykly programista

  • 17. Data: 2007-06-10 21:43:01
    Od: yale <N...@g...com>

    > na wp wiekszosc artykulow jest sponsorowana, tyle to moze zarobic ale
    > kierownik projektu, ale nie zwykly programista

    Hehehe sęk w tym, że nie w firmie Comarch.
    Od pewnego czasu obserwuje pozytywne PR w mediach na temat Comarchu ale
    jak pytam kolegów z tejże firmy czy coś się zmieniło się w ich pracy na
    plus to każą mi się popukać w czoło.

    Nie wierzcie w to co mówi dusigrosz Filipiak.

  • 18. Data: 2007-06-10 21:51:53
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > Nie wierzcie w to co mówi dusigrosz Filipiak.

    W Krakowie nikt w te brednie nie wierzy. Comarch ma od lat ugruntowana
    pozycje w temacie plac.

  • 19. Data: 2007-06-11 17:26:57
    Od: p...@a...pl

> [...]
    %5Bpage%5D=4

    > "Jadac z Comarchu na kontrakt do Miami,
    > informatyk zarobi 6 tys. dolarów miesiecznie.

    Zapewne kadra kierownicza go kitra. Dziadek daje po 6000$ na jednego
    programistę,a pan złociutki inwestuje w nieruchomości i akcje browarów polskich
    a to co zostanie idzie na ochłap dla pracownika:)

    pzdr