PracaGrupypl.praca.dyskusje › W jakich serwisach umieszczacie CV?

  • 1. Data: 2007-06-08 07:36:33
    Temat: W jakich serwisach umieszczacie CV?
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    W jakich serwisach internetowych umieszczacie swoje CV dla potencjalnych
    pracodawców? Interesują mnie głównie stanowiska takie jak handlowiec, konsultant
    telefoniczny itp.

    Swoje CV umieściłem w pracuj.pl, ale przez kilka tygodni nikt nie zajrzał na
    mój wpis... Jakie Wy macie doświadczenia?

  • 2. Data: 2007-06-08 10:00:57
    Temat: Re: W jakich serwisach umieszczacie CV?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Funkcyjny <f...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Swoje CV umieściłem w pracuj.pl, ale przez kilka tygodni nikt nie zajrzał na
    > mój wpis... Jakie Wy macie doświadczenia?

    Nasz doświadczenia są takie, że jeśli góra nie chce przyjść do Mahometa, to
    Mahomet musi się udać pod górę.

  • 3. Data: 2007-06-12 19:57:14
    Od: "DjK" <b...@b...bleble.ble>

    Użytkownik "Funkcyjny" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Swoje CV umieściłem w pracuj.pl, ale przez kilka tygodni nikt nie zajrzał
    > na
    > mój wpis... Jakie Wy macie doświadczenia?

    Moje jest takie że po 3ch tygodniach od zamieszczenia CV w pracuj.pl (tylko
    tu) mam 2 oferty z polski
    i nawet jedną z zagranicy... właśnie zmieniam robotę i zatanawiam się na
    którą z nich...
    Piszę zupełnie serio.

    DjK