PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrowersje w CV: Co jest gorsze › Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
  • Data: 2009-11-19 11:36:27
    Temat: Re: Kontrowersje w CV: Co jest gorsze
    Od: "op23" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@g...com>

    > Wiem, że teoretycznie wg prawa będzie wszystko ok, ale fakty są takie, że
    > twórcy takich serwisów są ścigani przez policję. Szymon wyżej podał
    > ostatni
    > przykład.

    IMHO nie tworcy a ich wlasciciele/osoby zarzadzajace. To ze czasami
    tworca takiego serwisu zarzadza nim to przypadek :) Ale jesli Nowak
    napisze serwis do wymiany plikow i kod podaruje/sprzeda Kowalskiemu i
    to Kowalski bedzie widnial jako wlasciciel serwisu, to Kowalskiego
    beda scigali.
    Wiec samo napisani serwisu torrentowego nie jest nielegalne (zakladam
    ze watkotworca napisal serwis na zlecenie - nie administrowal nim, nie
    byl jego wlascicielem, nie czerpal zadnych dochodow z tytulu dzialania
    serwera)

    --
    Ależ ... funkcjonowanie serwisu torentowego może mieć zupełnie legalny
    wymiar. To tylko sposób na wymianę plików bez pośrednictwa innych