PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 16:53:51
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d6vkf9$28l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > GG nie zostalo stworzone do komunikacji firmowej, tylko do
    > towarzysko-flirtowego czatowania nastolatow i nawet gdy rozmawiasz z kims
    > powaznie, to ta otoczka w postaci roznych drobnych "ficzerow" nachalnie
    sie
    > naprasza i rozprasza.

    Jeszcze gorsze jest to, że masa firm używa GG jako normalnego komunikatora.
    Pracownicy do katalogu publicznego wpisują swoje pełne dane, tak że łatwo
    ich odszukać. Potem przy dowolnych tarciach, np. po telefonicznym spięciu z
    klientem, widzę opisy:" klienci mnie wkur..." i robi mi się niedobrze na
    myśl komu powierzamy nasze pieniądze.