PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 18:21:35
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote in message
    news:d6vkf9$28l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W zamierzonym i zorganizowanym wewnatrzfirmowym wykorzystaniu
    komunikatorow,
    > jak mi wynika z obserwacji, przoduja Yahoo Messenger i ICQ.

    Zapewne obserwaje w nieduzych firmach? Bo duze to uzywaja raczej Lotus
    Sametime (P&G) lub Groupwise Messenger (chyba Agora). Yahoo w zasadzie tez
    mi sie kojarzy z zastosowaniem w firmach, ale ICQ?

    > GG nie zostalo stworzone do komunikacji firmowej, tylko do
    > towarzysko-flirtowego czatowania nastolatow i nawet gdy rozmawiasz z kims
    > powaznie, to ta otoczka w postaci roznych drobnych "ficzerow" nachalnie
    sie
    > naprasza i rozprasza.

    Ficzery wystarczy wylaczyc i mozna cieszyc sie normalnym komunikatorem, mnie
    juz nawet ludzie nie zaskakuja zadnymi <dupa> bo wiedza, ze mam wylaczone
    obrazki ;)
    Swoja droga ciekawe czy Tlen albo GG wpadli by na pomysl wprowadzenia
    jakiejs wersji PRO za niewielka oplata (10-50zl rocznie?), ktora
    zapewnialaby niezawodnosc, a nie co jakis czas padajace gadu czy gubiacy
    wiadomosci tlen, o Skype nie wspomne, bo sie kompletnie niedeterministycznie
    zachowuje, ale to specyfika protokolu. Chociaz patrzac po znajomych, z
    ktorych wiekszosc zaluje nawet na normalne konto mailowe, to raczej czarno
    widze perspektywe dla tego typu uslug u nas w kraju :\

    A jak juz sie wypowiadam w tym watku, to nie rozumiem w czym problem w
    przegladaniu maili firmowych? Jest to skrzynka firmy i nic dziwnego, ze
    szefostwo ja przeglada. Czy mialby ktos pretencje, ze ktos z firmy
    przeczytal pocztowke wyslana do niego na adres sluzbowy? Zreszta dla mnie to
    taka ciekawostka, ze nawet telefonu sluzbowego czesto ludzie nie podaja
    znajomym, ale maila to bez problemu.

    pozdrawiam
    Zbyszek