PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 17:13:06
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d6vn3m$o98$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Immona [Tue, 24 May 2005 18:19:13 +0200]:

    > E, GG nie rozprasza. My sobie od zawsze MSNa uzywalismy,
    > i powiem Ci, ze jak zobaczylam ostatnia wersje to padlam
    > na klawiature. Na dluzszy czas :>
    >
    > Anyway, ze 2 tygodnie temu sobie ludzie poinstalowali,
    > a do tej pory wydurniaja sie brzeczykami i innymi tymi
    > nowinkami ;> GG sie nie umywa :)

    E, my to staroswieccy jestesmy. Najczesciej idziemy piechota do adresata.
    Jak adresat jest skads indziej, to sie dzwoni.
    Komunikatory sa malo efektywne. Pisanie jest wolniejsze niz mowienie, a do
    tego trzeba zaczekac, az ktos odpowie i sie siedzi i czeka, az on napisze, z
    powodu krotkiego czasu nie mogac nic innego wtedy zrobic. A to, ze ktos
    wlasnie jest w trakcie odpisywania mi na maila, nie paralizuje mnie. Jedyne,
    gdzie GG sie sprawdza, to krotkie zdalne ustalenia typu: "material jest pod
    linkiem - mnien to - a teraz moze byc? - zmien jeszcze to."

    I,
    GG 5354836 - wlaczam, jak potrzebuje sie odezwac w interesach do kogos, kto
    jest w taki sposob latwo dostepny, przecietnie raz na dwa miesiace mnie
    napada chec typowego czata :)