PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 16:19:13
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d6vgsv$fpr$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czasami marzy mi się kontrolowanie GG. Nie ma gorszego pożeracza czasu w
    > pracy, umożliwia wysyłanie kretyńskich buziek, których sobie w pewnych
    > relacjach zawodowych nie życzę, pozwala bezpiecznie wyrażać dowolną
    > agresję
    > i w niezdrowy sposób katalizować nieprzyjemne emocje.
    > Gadu gadu to chyba najbardziej kretyńska forma ni to prywatnej ni to
    > zawodowej komunikacji.

    W zamierzonym i zorganizowanym wewnatrzfirmowym wykorzystaniu komunikatorow,
    jak mi wynika z obserwacji, przoduja Yahoo Messenger i ICQ.

    GG nie zostalo stworzone do komunikacji firmowej, tylko do
    towarzysko-flirtowego czatowania nastolatow i nawet gdy rozmawiasz z kims
    powaznie, to ta otoczka w postaci roznych drobnych "ficzerow" nachalnie sie
    naprasza i rozprasza.

    I.