PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 11:44:36
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Tue, 24 May 2005 13:36:43 +0200]:

    > A interesuje Cię, że może ten człowiek zrezygnował ze śniadania
    > i robił darmowe nadgodziny, żeby To było zrobione na JUTRO? ;-)

    Nie, kompletnie mnie nie interesuje. Terminy sa ustalane
    grupowo z osobami, ktore beda je realizowac, i jesli az
    tak im zalezy na szybkim skonczeniu, ze uznaja ze chyba
    nie musza tez miec czasu na skoczenie do kibelka, to ja
    tam sie wcinac nie zamierzam.

    Dorosli ludzie to sa, wymagam od nich myslenia :>

    Kira