PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
  • Data: 2005-05-24 11:41:58
    Temat: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Bartek [Tue, 24 May 2005 13:30:57 +0200]:

    > A jak duza firma zarzadzasz, ze preferujesz taki tryb?

    Mala. Dlatego sprawdza sie znacznie lepiej, niz dupogodziny
    niezalezne od faktycznej ilosci pracy.

    > A co powiesz na to, ze od 3 dni prowadze statystyki co ludzie
    > ogladaja i znalazlem juz 5 osob ktore lubuja sie w pornosite`ach?

    Powiem, ze mi tez sie zdarza ogladac, wiec nie czuje sie tym
    faktem szczegolnie zszokowana ;)

    > Czy jest to aby w porzadku zeby przychodzic do firmy i 2-3
    > godziny dziennie ogladac gole baby?

    Na to pytanie nie odpowiem, bo nie wiem jakie macie uklady
    wewnatrz firmy. Mi jest obojetne czy sobie pornola sciagna,
    czy na czata wleza, czy beda robic tapetki ze slicznymi,
    puchatymi kociatkami. Serio.

    Tyle ze ja im nie place od godziny, tylko od wykonanej pracy.
    Zwyczajnie im sie nie oplaca opierdalac caly dzien. Kontroluja
    sie w zwiazku z tym sami znacznie lepiej, niz moglby to robic
    dowolny system blokujacy kawalki Netu.

    Kira