PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    From: czarny <m...@f...art.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Date: Tue, 24 May 2005 08:02:38 +0200

    Bartek napisał(a):

    > Mam takie pytanie do osob pracujacych w duzych firmach, mam nadzieje, ze
    > tutaj takie sa oraz do wlascicieli firm.
    > Jak wyglada sprawa ograniczania dostepu do internetu w waszych firmach?
    > Czy w ogole macie jakas kontrole, jakies ograniczenia? Zakaz korzystania
    > z www/gg/itp w odpowiednich godzinach? Kontrola zawartosci stron?
    > Jak to wyglada od strony szefostwa w waszej firmie? Chetnie by takie cos
    > wprowadzili czy raczej nie?
    > Pytam poniewaz w firmie w ktorej pracuje mamy zamiar wprowadzic takie
    > oprogramowanie ktore bedzie filtrowalo strony porno/przeklenstwa/itp
> [...]

    ja osobiscie nie blokuje komunikatorów userom, ale szlag mnie trafia
    kiedy widze, jak kable sie rozgrzewaja do czerwonosci, bo ktos sobie
    odsluchuje radio internetowe albo, co gorsza, rippuje calymi dniami
    stacje radiowa do mp3.
    Dlatego tez poblokowalem takie mozliwosci, jak i przyłapalem kilku
    userow na tym, ze namietnie odwiedzali w godzinach pracy czat.onet.pl
    i nie ma to juz znaczenia na jakich kanalach, czego zreszta i tak
    mozna sie domyslic, zlaszcza, ze panowie nie byli pierwszej mlodosci.
    Wyrywkowo zagladam w siec i patrze jakie smigaja pakiety- potem dzwonie
    i mowie userowi, ze go odlacze od Internetu a dowody przekaze
    szefostwu. Zawsze dziala. Jak do tej pory.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]