PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola z PiP › Re: Kontrola z PiP
    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kontrola z PiP
    Date: Sat, 17 Oct 2009 22:07:36 +0200

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał

    > Bo pracodawca poza SŁOWEM nie miał niczego więcej. Ja mam DOKUMENT.

    Jaki dokument?

    > Inspektor też tego nie wiedział - telefon do mnie ZNAŁ. Mógł zapytać,
    > skonsultować itp.

    Przestaję Cię rozumieć. Najpierw piszesz, ze przesłałeś do PIP wszystkie
    dokumenty w sprawie, a teraz twierdzisz, że inspektor nie znał sprawy.

    > To zależy od JAKOŚCI jego kontroli. No i chęci...

    Byłeś przy tej kontroli? Wiesz jak wyglądała? Wiesz jak dokładnie powinna
    wyglądać?
    Nie sądzę. Dlaczego więc uważasz, że coś zostało przeprowadzone
    niewłaściwie?
    Nie przeczę, że pracodawca jest kłamczuchem. Może jest, ale po
    przedstawieniu Twoich i jego dowodów kontroler uznał, że widocznie rację ma
    pracodawca. Nie zgadzasz się? Uważasz, że to niesprawiedliwe? Możesz się od
    tego odwołać sądownie i tyle.

    > Mam tylko dowód jego wydania od lekarza medycyny pracy

    Dowód wydania świadectwa pracy od lekarza medycyny pracy?

    > wraz z pokwitowaniem wystawienia faktury na adres pracodawcy.

    Faktury za co?

    > Pracodawca ma ściemę + skorumpowanych pracowników.

    Przykro mi z tego powodu, ale jak pisałem - wygrywa nie ten, który jest
    niewinny, tylko ten, który ma twardsze dowody. Na przyszłość w takich
    podejrzanych sytuacjach będziesz skuteczniej gromadził materiał dowodowy.

    > Pytanie - czy lepiej więc zwalić winę na pracownika + pieczątka i do
    > domciu?

    A zwalił winę na Ciebie? Nie, po prostu uznał, że Twoja skarga jest
    bezzasadna i tyle.