PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola z PiP › Re: Kontrola z PiP
  • Data: 2009-10-17 20:01:08
    Temat: Re: Kontrola z PiP
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał

    > W sądzie to można się odwołać z czymś poważnym, rzetelnym itp.

    Zatem jeśli to dla Ciebie nie jest poważne, to po jakiego grzyba bijesz
    tutaj pianę? Co chcesz osiągnąć?

    > Tą kontrolą z PiP to mogą sobie dupę podetrzeć. Niech zrobią to rzetelnie
    > i poważnie - to nie trzeba będzie się fatygować do sądu. Zresztą - na
    > sądy to ja nie mam czasu i pieniędzy.

    No to masz problem. Nie załatwisz tej sprawy inaczej. Zgłaszając skargę do
    PIP przełożony inspektora może uznać (i jak znam życie tak zrobi), że
    kontrola została przeprowadzona prawidłowo i co mu zrobisz? Bombę
    podłożysz? Nie, jedynym wyjściem jest sąd i tutaj załatwiają sprawy sporne
    wszyscy cywilizowanie ludzie.

    > Ja tylko dziele się opinią.

    No to przyjęto Twą opinię.