PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola z PiP › Re: Kontrola z PiP
  • Data: 2009-10-16 16:28:16
    Temat: Re: Kontrola z PiP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hba6iu$ntc$1@nemesis.news.neostrada.pl entroper
    <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> pisze:

    > Oj Jotte, Jotte, czy widziałeś Ty kiedyś małą mieścinę,
    A skąd, nigdy w życiu. Hulam wyłącznie po metropoliach.

    > gdzie wszyscy się
    > znają a wzmiankowanym pracodawcą jest np. Kościół (może być też np.
    > prezydent miasta)? Kilka lat temu z wielkim zaciekawieniem śledziłem taki
    > nalot dywanowy w jednym bogobojnym niemalże z definicji mieście. I co?
    > Okazało się, że ch.. to dało. Pracodawca nie był w ogóle niepokojony i
    > działałby sobie spokojnie gdyby nie to, że uciekli wszyscy pracownicy i
    > firma padła :)
    Napisałem jak się do tego zabrać, nie gwarantowałem powodzenia.

    > Polacy mają genetyczną zdolność do tworzenia układów i jakaś tam PiPa tego
    > nie zmieni :)
    Nie wydaje mi się aby była to jakaś nadzwyczajna _polska_ specjalność. To
    raczej po prostu cecha gównianych ludzi w gównianych społeczeństwach.

    > Co nie zmienia faktu, że Autor wątku mógł po prostu nie mieć racji.
    Mógł.
    Ale widzisz - są takie powiedzenia: nie ma ludzi zdrowych, są tylko źle
    zdiagnozowanie. Albo: nie ma bokserów odpowrnych na ciosy, są tylko źle
    trafieni.
    Dorzućmy takie: nie ma uczciwych pracodawców, są tylko źle skontrolowani.
    Przysłowia są mądrością narodu.
    A w ogóle to dajcie mi człowieka (badź firmę), a paragraf się znajdzie. ;)
    Vide Kluska i Optimus, JTT.

    --
    Jotte