PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec pracy... › Re: Koniec pracy...
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec pracy...
    Date: Sat, 31 Jan 2004 19:22:50 +0100

    Dnia 04-01-31 19:08, osoba przedstawiająca się jako "emem" napisała:

    > Witam,
    > dzis z rana straciłem prace. Podpisalismy "rozwiazanie umowy za
    > porozumieniem stron". No wlasnie... przyznam, ze to moja pierwsza
    > "stracona" praca. W zwiazku z tym mam pytania.
    >
    > Co dalej robic? O czym musze wiedziec i pamietac, zeby nie zostac
    > "wykiwanym" przez bylego pracodawce?
    >
    > Stosunek pracy ustanie z dniem 28 lutego 2004 - pracodawca chce mnie
    > wyslac na ten czas na urlop bezplatny - czy moze?
    >
    > Czy mam szanse, ze otrzymam zasilek (pracowalem 4 lata)?
    >
    > Pewnie mam jeszcze jakies pytania, ale na razie tylko tyle z siebie
> [...]

    Nie bardzo rozumiem ideę tej calej sytuacji. Porozumienie stron daje
    komfort rozwiązania umowy praktycznie z dnia na dzień. Jeśli masz iść na
    bezpłatny to nie rozumiem skąd ten 28 luty (a co 29? ten rok jest
    przestepny). Jaka była geneza? Chciałeś odejść? Jeśli nie to skąd
    porozumienie stron? Przecież to ze szkodą dla Ciebie. Ta forma pozbawia
    Cię dodatkowo prawa do zasiłku dla bezrobotnych. Wygląda na to, że
    wykiwany już zostałeś.

    Napisz cos więcej.

    ___ _ _
    __MPK__ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /