PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec "automoderacji" ppo › Re: Koniec "automoderacji" ppo
  • Data: 2004-08-24 22:29:51
    Temat: Re: Koniec "automoderacji" ppo
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Aug 2004 08:17:05 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    >Eeeee, tania demagogia, ja też tak umiem. Jeśli nie będzie demokracji, na
    >ulicy gdzie mieszka 1 kryminalista i 9 uczciwych, będzie rządził
    >kryminalista ;P

    Znacznie gorzej !
    W pierwszym przypadku będzie się musiał liczyć ze zdaniem 80%
    społeczności.

    W drugim przypadku będzie dyktatorem z władzą absolutną i już nie
    będzie musiał przejmować się niczyim zdaniem tylko swoim interesem...

    P.S. Sigurd - co Ty robisz - to był Pan Moderator ! ;-)