PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-22 20:12:16
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Aug 2004 16:33:53 GMT, amfora <a...@i...pl> wrote:

    >A ja od razu poproszę o wyjaśnienie, co "władze SGH" mają wspólnego
    >z moderowaniem ppo.
    >
    >amf. nieustannie zadziwiana ludzką fantazją

    Władze SGH mają tyle wspólnego z moderowaniem, że moderatorzy grzeją
    stołki SGH m.in. podczas moderowania, stąd są od nich "nieco"
    zależni...

    A powyżej to Ewelinka się odezwała ? Bardzo miło mi się Cię filtruje,
    pozdrawiam z "real" ;-)

    Hmmm... Ewelinka zapewne będzie pałać świętym oburzeniem, więc
    poszukajmy... Oups ! I jest - polskie znaki są, źle zakodowane,
    deklaracji w nagłówku brak - post won ? A jednak niekoniecznie...

    ccufnc$f7l$...@a...sgh.waw.pl