PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-22 21:40:37
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: DT <d...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Aug 2004 23:19:02 +0200, Tomasz Brzeziński
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "DT" <d...@A...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >Sigurd
    >PS. Tobie za to na pewno się znaczki rozjechały (utf-8) ;-P
    Ja mam od 10 lat to samo: "Eastern Europe (us-ascii, ISO-8859-2,
    utf-8) - w tej właśnie kolejności.

    Poświęciłem kiedyś 45 min. na skonfigurowanie czytnika (polska strona
    ogonkowa była wtedy w powijakach, albo wcale) - "Działa od przed
    wojny".

    Jesteś pierwszy, który mnie cytuje i się "rozjechało", musiałeś się
    mocno postarać.