PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-22 20:02:19
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DT wrote:

    > 1. Zgadza się, ale co z tego ?

    Nie podoba się PPO -> na inne

    > 2. Czyli nie policzyłeś.

    Zdefiniuj pojęcie "sensowne". Bo dla mnie ogłoszenie firmy krzak, bez
    podanych wymagań oraz jakiegokolwiek dającego się zweryfikować opisu
    firmy, nie jest takowym.

    > i nagłówek posta, albo gdzie znaleźć faq ??? Nawet FAQ nie jest
    > cyklicznie (tak jak na innych grupach) publikowany na PPO !!! A od
    > moderatora nie dostaną informacji DLACZEGO ich post się nie ukazał,
    > póki nie zapytają... Ale są i tacy, którzy nie wiedzą CO TO JEST
    > moderator i jaki do niego adres...

    Patrz 1. Poza tym na zdobywanie wiedzy nigdy nie jest za późno. To co
    proponujesz, to jest równanie w dół.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl