PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-19 20:15:15
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: Michal <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Im mniej miejsc umieszczania ogłoszeń, tym lepiej
    > P.

    taka urownialka zazwyczaj powoduje rownanie w dol,
    ja uwazam jednak ze powinny byc te lepsze miejsca,
    w ktorych mozna sprawdzic konkretne, pelne oferty (p.p.o)
    i miejsca gdzie moze sie pojawic kazde, byle jak
    napisane ogloszenie ( a.p.p.o byloby dobrym miejscem )

    MF

    P.S. bylo juz wiele wielkich dyskusji, ale czy jest tu ktos, kto ma
    jakies doswiadczenie w zakladaniu grupy ? moze by wreszcie cos takiego
    zrobic? chetnie bym w czyms takim wzial udzial, ale jak dotad bylem
    tylko biernym uczestnikiem grup