PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-19 19:36:30
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paszczak; <cg1mmo$p9f$2@phone.provider.pl> :

    > Nie 'trochę' - usunąć np. wymóg podawania formy zatrudnienia,

    No może bez przesady - to jedna z podstawowych informacji;

    > dokładnego opisu wymagań i propozycji pracodawcy,

    Niby tak i niby nie - odpowiadanie na ogłoszenia, z których nic nie
    wynika jest stratą czasu - znam to z praktyki. Przynajmniej pracodawca
    mógłby pisać wymagania, których niespełnienie wyklucza możliwość
    zatrudnienia pracownika, np. prawo jazdy, uprawnienia. To samo dotyczy
    propozycji pracodawcy w zakresie wykonywanych zadań - było na grupie na
    przykład komentowane ogłoszenie o tytule "tłumacz", a z treści okazało
    się, że poszukiwany jest PH z językiem - zresztą z PH to już norma.
    Podawanie treści pracy nie gryzie i pracodawca nie ma się czego wstydzić
    - jak na razie najbardziej wstydzą się macherzy od programu 21 i
    klikania w bannery. ;)

    > zawierania tylko jednego ogłoszenia w jednym poście

    A jak to będzie się miało do tytułu ogłoszenia? Przy 90 postach dziennie
    mało komu będzie się chciało bawić w dokładne czytanie wszystkich
    postów. To samo z podawaniem miejsca pracy.

    >, zachowania poprawnego kodowania (jak komuś bardzo zależy,
    > to przebrnie przez te chaszcze, a przynajmniej będzie wiedział na jakim
    > poziomie informatycznym jest firma :) ).

    No ja wczoraj dostałem post robiony w jakimś topowym programie ze stajni
    M$shita - nie dość, że nie dało się tego czytać, to jeszcze były tam
    takie kwiatki jak powtórzenie definicji strony kodowej z 50 razy itd.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101