PracaGrupypl.praca.dyskusjeKomentarz do PPO bez moderacji. › Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
  • Data: 2004-08-20 12:09:50
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: mgl <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    DT wrote:
    > A dlaczego nie chcesz założyć
    > alt.pl.praca.oferowana.bardzo.mocno.moderowana i tam trzymać się
    > sztywno swoich zasad, skoro wydajesz się być w mniejszości ?

    Poniewaz p.p.o istnieje juz od dluzszego czasu i wiekszosci osob, ktore
    korzystaja z usenetu wiecej niz piec lat chyba takie zasady moderacji
    nie przeszkadzaja. Nie sadze, zebym byl w mniejszosci, zreszta usenet to
    tradycja, a nie demokracja. p.p.o funkcjonuje, pojawiaja sie posty, jest
    czesto czytana - nie ma powodow do zmian, bo grupa nie traci na
    popularnosci.

    Chcesz miec grupe na wlasnych zasadach? Zaloz ja sam i sam o nia dbaj,
    nie staraj sie zmieniac tych, ktore lubia inni. Jesli rzeczywiscie
    istnieje potrzeba dzialania grupy niemoderowanej, to taka grupa w alt.*
    juz dawno by sie pojawila. Do dziela!

    > Odpowiada Ci, że jest mało ogłoszeń, czy co konkretnie Ci odpowiada ?

    Ogloszen o sensownej tresci od powaznie wygladajacych firm nie jest
    wiecej (naprawde smiesznie wyglada post z prosba o przeslanie swojego CV
    na adres darmowej skrzynki e-mail osoby, ktora nie podpisala sie ani
    nazwiskiem, ani stanowiskiem czy firma). Odpowiada mi brak smieci, bo
    nie mam czasu na czytanie bzdur.

    pozdrawiam,
    mgl