PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komenda policji, czy elektrocieplownia?

  • 11. Data: 2002-11-18 19:45:30
    Temat: Re: Komenda policji, czy elektrocieplownia?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Krzysiek" w news:arbd2d$fr4$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > Weż pod uwagę jeszcze jedną rzecz a propo elektrociepłowni.
    > To zwykle nie tylko niezłe pieniądze

    Przypuszczam, ze praktyka bedzie darmowa :)

    > - ale też praca stabilna, pewna i zazwyczaj w określonych
    > godzinach (bez nadgodzin, ewentualnie na zmiany)

    Wiec jesli bede mial mozliwosc wyboru to juz wiem na co sie decydowac :)
    Dziekuje wszystkim za pomoc :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2002-11-19 02:59:16
    Od: d...@p...onet.pl

    > Mam szanse na odbycie praktyk na komendzie policji, albo w
    > elektrocieplowni (informatyka). Jesli mialbym mozliwosc wyboru co lepiej
    > sie oplaca? Latwiej byloby mi w przyszlosci wykorzystac doswiadczenie
    > (male bo male, ale zawsze) z policji czy elektrocieplowni?

    Odbywalem staz w policji (po studiach) i radze Ci daj sobie spokoj z ta
    instytucja. Licza sie tylko znajomosci, bez nich masz zerowe szanse na prace.
    Praca jako informatyk to tylko w komendach wojewodzkich, w pozostalych
    wklepujesz dane i pomagasz pracownikom w opslodze systemu informatycznego
    policji (gdy ja pracowalem byl to program ZSIP pod SCO UNIX i baza FOXPRO).
    Ogolnie mowiac pracuja na sprzecie i oprogramowaniu z "poprzedniej epoki",
    chyba ze, jestes z Warszawy lub innego duzego miasta (podobno tam jest lepiej-
    ida wieksze pieniadze na inwestycje).

  • 13. Data: 2002-11-19 12:19:33
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    <d...@p...onet.pl> w news:174c.000003c7.3dd9a904@newsgate.onet.pl
    napisał(a):

    > chyba ze, jestes z Warszawy lub innego duzego miasta
    > (podobno tam jest lepiej- ida wieksze pieniadze na inwestycje).

    To by byla komenda w Katowicach. Ale i tak rozsadniejsza opcja wydaje mi
    sie ta elektrocieplownia. Tym bardziej, ze mialbym blizej (choc dojazd
    kiepski, ale moze udaloby mi sie samochod zalatwic). Tyle tylko, ze znajac
    swoje szczescie i tak nic z tego nie wyjdzie ;) Ale ja i tak kiedys bede
    mial swoj domek z basenem! :-D

    pozdrawiam
    Greg