PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komenda policji, czy elektrocieplownia?

  • 1. Data: 2002-11-17 22:02:07
    Temat: Komenda policji, czy elektrocieplownia?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Mam szanse na odbycie praktyk na komendzie policji, albo w
    elektrocieplowni (informatyka). Jesli mialbym mozliwosc wyboru co lepiej
    sie oplaca? Latwiej byloby mi w przyszlosci wykorzystac doswiadczenie
    (male bo male, ale zawsze) z policji czy elektrocieplowni?

    dobrej nocy zycze
    Greg

  • 2. Data: 2002-11-17 22:30:42
    Temat: Re: Komenda policji, czy elektrocieplownia?
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > sie oplaca? Latwiej byloby mi w przyszlosci wykorzystac doswiadczenie
    > (male bo male, ale zawsze) z policji czy elektrocieplowni?

    Na policji moze byc ciekawiej.

    > dobrej nocy zycze
    > Greg

    Pozdrawiam
    Kzrysztof

  • 3. Data: 2002-11-17 22:52:14
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > Na policji moze byc ciekawiej.

    Ale ECK ma chyba wiecej kontaktow w firmach, ktore moglyby
    byc w przyszlosci dla niego pracodawca. Mowie o uczciwych
    (powiedzmy: uczciwszych) kontaktach, a nie takich z mafia..
    ;)

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 4. Data: 2002-11-18 07:44:25
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byc w przyszlosci dla niego pracodawca. Mowie o uczciwych
    > (powiedzmy: uczciwszych) kontaktach, a nie takich z mafia..

    Jesli mialbys sie potem tam załapać do pracy to wybierz elektrociepłownię - ten
    sektor
    zdecydowanie lepiej płaci :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-11-18 12:43:09
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Krzysiek" w news:ara5s3$l2b$1@news.tpi.pl napisał(a):

    > Jesli mialbys sie potem tam załapać do pracy to wybierz
    > elektrociepłownię - ten sektor zdecydowanie lepiej płaci :)

    Tak wlasnie sobie mysle. Poczatkowo zastanawialem sie nad komenda wlasnie
    dlatego, ze mogloby byc ciekawie. Trzeba jednak patrzec przyszlosciowo i
    korzystac z czego sie da. W komendzie jak przypuszczam nawet gdybym sie
    sprawdzil nie mam raczej szans sie ostac. Takze zdobyte doswiadczenie moze
    nie byc tak przydatne jak w elektrocieplowni...

    Dziekuje za odpowiedzi. Jesli ktos mialby cos jeszcze do dodania chetnie
    poczytam :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2002-11-18 14:05:35
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

> [...]
    > sie oplaca? Latwiej byloby mi w przyszlosci wykorzystac doswiadczenie
    > (male bo male, ale zawsze) z policji czy elektrocieplowni?

    Zależy też z czym chciałbyś wiązać przyszłość i na czym polegają praktyki.
    Ale ja bym stawiał na elektrociepłownie. Praca w policji niektórym
    (przyszłym pracodawcom) źle się kojarzy...
    Wielu z moich znajomych pierwszą pracę dostało właśnie w miejscu praktyk.
    Weź to pod uwagę. Może uda Ci się zaczepić na stałe albo jakoś kontynuować
    współpracę...
    No i nie wiem jak jest teraz ale kiedyś pracownicy elektrociepłowni mieli
    zniżki na prund i CO... ;)

    Tytus

  • 7. Data: 2002-11-18 14:57:56
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Witam

    "Tytus" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > współpracę...
    > No i nie wiem jak jest teraz ale kiedyś pracownicy elektrociepłowni mieli

    Nie wiem nic na temat elektrociepłownii, ale pracownicy elektrowni mają
    80% zniżkę na 250 kWh w ciągu miesiąca (Kiedyś te zniżki były ustalane
    rocznie).
    Nie wiem, czy Dzień Energetyka ma zastosowanie dla ZEC (zakład
    energetyki cieplnej). Jeśli tak, to na ten dzień wypłacane są dodatkowe
    pieniądze.

    Praktyka: Duży zakład przemysłowy był podstawą do znalezienia pracy
    za granicą. Po pracy w policji, wyemigrowanie nie jest wogóle możliwe (ale
    tu mogę się mylić)

    BTW. wielu myli właśnie elektrociepłownię z elektrownią.

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-11-18 15:14:01
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > BTW. wielu myli właśnie elektrociepłownię z elektrownią.

    ooopppss, to chiba właśnie ja :-(

    Tytus

  • 9. Data: 2002-11-18 15:27:20
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in news:ar94pe$sfb$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > lepiej sie oplaca? Latwiej byloby mi w przyszlosci wykorzystac
    > doswiadczenie (male bo male, ale zawsze) z policji czy

    Zdecydowanie EC. Dlaczego ?

    Otoz EC to wielki biznes - potezne przedsiebiorstwo, ktore ma przed soba jasny cel.
    Jesli
    ta EC to EWSA albo PAK to nawet sie nie zastanawiaj - praca tam, a praca w policji to
    tak
    jakby porownac prace w korporacji do pracy w szpitalu :-) Jesli czujesz cos na
    ksztalt
    spolecznego powolania - policja, jesli chcesz zdobyc wiedze praktyczna - EC. W
    policji nie
    spodziewalbym sie silnych wrazen, predzej roznego rodzaju problemow. No, ale to Twoj
    wybor.

    Wojtek

  • 10. Data: 2002-11-18 18:54:55
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Weż pod uwagę jeszcze jedną rzecz a propo elektrociepłowni. To zwykle nie
    tylko niezłe pieniądze - ale też praca stabilna, pewna i zazwyczaj w
    określonych godzinach (bez nadgodzin, ewentualnie na zmiany)

    pozdr
    Krzysiek