PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-21 15:49:46
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Thu, 21 Sep 2006 08:44:45 +0000 (UTC), Jakub Lisowski
    > <j...@S...kofeina.net> wklepał(-a):

    > Jest inaczej, ale tak samo. ;) Składkę w wieloletnich ubezpieczeniach życiowych
    > wylicza się na na nieco innych zasadach niż w majątkowych (tak, aby po zadanym
    > okresie suma składek przynajmniej zrównała się z sumą ubezpieczenia).

    Nie do konca sie z tym zgodze, jest to bardziej skomplikowane. Proponuje
    troszke wiecej ksiazek o wyliczaniu ceny ubezpieczenia przeczytac... To
    ze u nas do niedawna bralo sie ceny sufitowe, to calkiem insza
    inszosc... Teraz konkurencja coraz bardziej bedzie powodowala, ze
    skladka bedzie liczona rzetelniej i bedzie bardziej zindiwidualizowana.

    Poniekad tez.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl