PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Date: Wed, 20 Sep 2006 12:12:35 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 13:45:15 +0200, bf <b...@p...onet.pl>
    w <eer90s$g9t$1@news.onet.pl> napisał:

    > Zabawna ta dyskusja, a szczególnie te skrajnie liberalne wypowiedzi
    > małolatów ze skrzywioną wizją świata. Chcieliby zniszczyć rodzinę i
    > zlikwidować renty, emerytury, zasiłki. Albo albo.

    Kampania wybiórcza się kłania.
    Rodzina właśnie dlatego powinna przetrwać, bo do kogo innego człowiek
    wtedy się zwróci, jak nie do rodziny, gdy nie będzie paraopiekuńczego
    państwa?

    > Kiedyś, to fakt, nie było zabezpieczenia i świat się nie zawalił, a może
    > ludzie byli szczęśliwsi.
    > Zachowujecie się jakbyście byli nadludźmi, którzy panują nad wszystkim.
    > A jesteś pewien, że jutro nie będziesz na rencie, nie dopadnie cię jakaś
    > paranoja, nie stracisz pracy. Pycha ludzka zawsze marnie kończy, ona
    > wcześniej czy póżniej rozsadza człowieka.

    I dlatego, na wszelki wydaek, byłbym skłonny zainwestować pieniadze w
    swoja przyszłość, najlepiej w komercyjnym zakładzie ubezpieczeniowym,
    oraz w rodzinę, żeby żyło im się dobrze, a nie od wypłaty do pierwszego.

    > Spokojnie ten nasz żywot ludzi jest skończony, zwolnij, gdzie pędzisz,
    > za chwilę sam będziesz staruszkiem i klientem tej strasznej opieki. Jak
    > to przeżyjesz, komu dokopiesz, za tak głupio poukładany świat? Można
    > mieć pretensje do Pana Boga, ale chciaż trzeba w niego wierzyć. A jak
    > nie to co zostaje...

    A można tez przejrzeć na oczy, i obwinić wyłącznie siebie, oczywiście w
    modelu liberalnym, ale jakże to tak, ma nie być onych, których to onych
    jest zawsze wina, tylko nie nasza.
    Jak się zwolniłem z pracy i szukałem roboty przez pół roku żyjąc z
    oszczędności, to doskonale wiedziałem, czyja to była decyzja.
    Tylko niestety państwo jest tak opiekuńcze, że ani myśli dać ludziom
    wystarczająco dużo liny, aby mogli się powiesić sami, bez niczyjyj
    pomocy. Bo udupiać może tylko i wyłącznie państwo.

    ja czyli jakub
    Revoke.