PracaGrupypl.praca.dyskusjeKogo ścigać, jeśli spółka sie rozwiaże ? › Re: Kogo ścigać, jeśli spółka sie rozwiaże ?
  • Data: 2005-07-13 14:56:50
    Temat: Re: Kogo ścigać, jeśli spółka sie rozwiaże ?
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <m...@g...com.nospam> napisał w wiadomości
    news:db3930$f1o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > jaQbek napisał(a):
    > czy pozostaje
    >>

    > pisz pozew do sądu pracy i dobrze by było jak byś znał namiary wspólników,
    > bo krócej potrwa sprawa
    Pytanie brzmi, czy sąd przypadkiem nie oddali powództwa przeciwko
    nieistniejącej firmie i pozostanie ściganie byłych wspólników na drodze
    cywilnej ? Czy w tym momencie odpowiadają nadal wspólnie za zobowiązania
    powstałe w trakcie funkcjonowania spółki ?
    Wiem, na jakiej ulicy mieszka 2 z 3 wspólników, niestety nie znam numerów
    mieszkań. Mam do nich nr. telefonów. Trzeci prowadzi w tej chwili własna
    działalnośc i wiem gdzie. Jak przekazać sadowi te informacje ?

    > a co do odpowiedzialności to jeżeli nie było w umowie spółki inaczej
    > określone, to odpowiadaja solidarnie za długi spółki, więc także za twoje
    > wynagrodzenie

    Dzięki i pozdrawiam
    Jakub