PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobiety a zatrudnienie › Re: Kobiety a zatrudnienie
    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobiety a zatrudnienie
    Date: Wed, 19 Mar 2003 22:32:51 +0100

    > widzisz np ja jestem z wyksztalcenia ratownikiem medycznym i nie dostalam
    > pracy tylko dlatego, ze jestem kobieta :)
    > Kierownik pogotowia-kobieta w moim miescie powiedziala mi, ze ona
    > najchetniej zwolnilaby wszystkie kobiet. I co mam sobie plec zmienic??
    > Zaslaniaja sie przepisem dotyczacym pracy kobiet mowiacy, ze niewiasta nie
    > moze dzwigac powyzej 50 kg :D A przepis jest smieszny i
    tyle-pielengniarkami
    > nikt sie nie przejmuje a w pogotowiu to probem. Totalna paranoja bo na
    > praktykach musialam sobie radzic sama a mialam pacjentow o roznistej
> [...]

    Zostawiłem całość cytatu, bo tu nie ma co ciąć - albo wszystko, albo nic.
    Niestety taka jest rzeczywistość: przed sądami rodzinnymi i przy rozwodach
    facet nie ma większych szans w walce o dzieci, na rynku pracy za to wygrywa
    z kobietą. A co powiesz o "dyskryminacji" z uwagi na wiek?

    Pozdrawiam
    JarekT