PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobieta w pracy podnosi "morale"? › Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    Date: Sat, 31 Oct 2009 20:54:51 +0100

    Krasnal z Krakowa pisze:
    > Kierownictwo zobaczyło konieczność przyjęcia kilku nowych pracowników do
    > naszej firmy. Przyszło kilkanaście aplikacji na trzy miejsca, przeważnie
    > świeżych absolwentów. Szef powiedział, że mamy sobie sami wybrać kogo chcemy, bo
    > to "wy będziecie się z nimi bujać". Ale zaznaczył, że mamy zaproponować
    > przynajmniej jedną dziewczynę, bo podobno "dziadziejemy, a niektórzy chętnie do
    > pracy przychodziliby w dresie". Młoda kobita podobno ma nam podnieść "morale".
    > Zaznaczam, że u nas w pracy przeważają faceci 40+, choć jest kilku w okolicy 30.
> [...]

    Szef ma trochę racji. Facetom nie wypadają pewnie zachowania przy
    kobietach, więc może się podnieść kultura osobista, higiena;) A jak
    zacznie testosteron pracować to podniesie się poziom pracy... włączy się
    chęć rywalizacji. Ot, takie zawody w siusianiu dużych chłopców;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |