PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobieta w pracy podnosi "morale"? › Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kobieta w pracy podnosi "morale"?
    Date: Sat, 31 Oct 2009 17:01:01 +0100

    W wiadomości news:0bd6.00000050.4aec4d5b@newsgate.onet.pl Krasnal z
    Krakowa <r...@p...onet.pl> pisze:

    > Kierownictwo zobaczyło konieczność przyjęcia kilku nowych pracowników do
    > naszej firmy. Przyszło kilkanaście aplikacji na trzy miejsca, przeważnie
    > świeżych absolwentów. Szef powiedział, że mamy sobie sami wybrać kogo
    > chcemy, bo to "wy będziecie się z nimi bujać". Ale zaznaczył, że mamy
    > zaproponować przynajmniej jedną dziewczynę, bo podobno "dziadziejemy, a
    > niektórzy chętnie do pracy przychodziliby w dresie". Młoda kobita
    > podobno ma nam podnieść "morale". Zaznaczam, że u nas w pracy przeważają
    > faceci 40+, choć jest kilku w okolicy 30. Co o tym sądzicie, poza męskim
> [...]
    Jest możliwe, że młoda kobita coś wam podniesie, ale nie wiem czy to będzie
    morale.
    Nie wiadomo także czy podniesie wszystkim, czy dostatecznie wysoko, na jak
    długo, jak często i w ogóle - po co.
    Zgadzając generalnie się z tym, co napisał Jackare zastanowiłbym się, czy
    nie stoicie przed wyborem: hemoroidy, kiła czy przerost prostaty. Może
    lepiej nie dokonywać wyboru, bo potem jak będzie już syf to wam powiedzą,
    żeście sobie sami wybrali.

    --
    Jotte