PracaGrupypl.praca.dyskusjeKilka razy zmieniałem prace. Jakie wytłumaczenie? › Re: Kilka razy zmieniałem prace. Jakie wytłumaczenie?
  • Data: 2011-07-22 06:26:36
    Temat: Re: Kilka razy zmieniałem prace. Jakie wytłumaczenie?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dorato wrote:

    > Jakie sensowne wytłumaczenie podać na powód zmiany prac, bo juz kilka
    > razy zmieniałem pracę.

    Wprawdzie ostatnio na rozmowach bywam incydentalnie i głównie w celach
    kontroli rynku,
    ale pamiętam, że najgorsze wrażenie robiła prawdziwa odpowiedź, że zmieniłem
    pracę,
    bo płaca nie wzrastała i inni proponowali więcej. Powymyślać musisz zatem na
    tę okazję
    takie historie, że nie pasował Ci dojazd, że firma się rozwijała nie w tym
    kierunku,
    że cos tam nie pasowało do Twoich zawodowych kwalifikacji itd.
    No i na bieżącą sytuację też musisz mieć coś przygotowane, bo przecież
    zapytają Cię
    dlaczego teraz chcesz zmienić.