PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.

  • 11. Data: 2006-03-17 21:44:49
    Temat: Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Szewc napisał(a):

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    25 min.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Nie.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Skoro nie brałem pod uwagę tego kryterium podczas poszukiwań pracy, to
    nie jest ono dla mnie istotne.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Nie.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    Wolę pracować w miejscu oddalonym o ok. 1h od mojego mieszkania niż w
    takim oddalonym o 5min. Dłuższy powót do domu, to idealny czas na
    wyciszenie.

    Pitt

  • 12. Data: 2006-03-17 21:53:11
    Od: "Iguan_007" <i...@g...pl>

    "Szewc" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > W dyskusji na temat ofert pracy w gazetach padł komentarz (dzięki immona)
    > że w aby były bardziej wiarygodne mogłyby zawierać informacje o
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    20-40 minut

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Raczej niewazne. Moze przy czasie dojazdu >2 godzin nabraloby znaczenia.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Nie. Lubie dojazd do pracy.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego dostępu
    > do miejsca pracy?

    Polaczyc dojazd z czyms przyjemnym - np. jazda na rowerze, motocyklu itd.
    Miejsce pracy powinno miec mozliwosc odswiezenia sie, przechowywania
    "cywilnych" ubran oraz pojazdu

    Pozdrawiam,

    Iguan_007
    ---------------------

  • 13. Data: 2006-03-17 22:07:30
    Od: Als <1...@1...pl>

    Dnia Fri, 17 Mar 2006 11:24:34 +0100, Szewc napisał(a):

    > Witam.
    >
    > W dyskusji na temat ofert pracy w gazetach padł komentarz (dzięki
    > immona) że w aby były bardziej wiarygodne mogłyby zawierać informacje o
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    Jako że jestem w trakcie zmiany pracodawcy, niektóre odpowiedzi będą
    podwójne (w kolejności stary/nowy)

    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    4 godziny* / 10 minut

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    wcale

> [...]
    > mniejszy?

    nie

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego

    zdjąć kapeluszy z dróg ;-)

    > pozdr.
    > Szewc

    Ja również

    * firma jest w DC, ja na Śląsku. W firmie pojawiałem się średnio raz w
    miesiącu, reszta zdalnie (telefon/internet)

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Skrzetuski zobaczył jak szli: nagi dziad z wyrostkiem na
    przedzie.

  • 14. Data: 2006-03-18 15:06:31
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Szewc napisał:

> [...]
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    1,5-2h w jedna strone

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?
    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?
    bardzo wazne

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?
    to zalezy

  • 15. Data: 2006-03-18 17:08:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Szewc [Fri, 17 Mar 2006 11:24:34 +0100]:

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    Budzik - zwleczenie się z łóżka = 20-40min ;-)
    Zaparzenie kawy = 10min
    Prysznic i pozostałe = 25min
    Włączenie monitora = 2s
    RAZEM: średnio 65min 2s

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się
    > łatwością/czasem dojazdu?

    Zdecydowanie!

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Jakieś 80% :-)

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas
    > dojazdu byłby mniejszy?

    Się nie da więc problem teoretyczny.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot.
    > łatwiejszego dostępu do miejsca pracy?

    Nie lubię dojeżdzać :>

    Kira

  • 16. Data: 2006-03-18 17:37:25
    Od: d...@g...pl

    > Witam.

    JOU! :)

> [...]
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    3,5 h w 2 strony

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    wazne :)

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    zalezy jaka to by byla praca

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    brak

  • 17. Data: 2006-03-18 19:36:17
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    60 do 90 minut (w jedna strone oczywiscie)

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    tak

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    myslalem ze malo wazne, a teraz w praktyce okazuje sie ze bardzo wazne.
    Zdecydowanie za duzo czasu trace na dojazdy i planuje zmienic prace.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Zdecydowanie, ale nie za bardzo. Obecnie zarabiam 1400 PLN netto. Jezeli
    dojazd skrocilby sie do ok 30 minut w jedna strone bylbym sklonny zgodzic
    sie na zarobki w wysokosci ok 1100 netto

  • 18. Data: 2006-03-18 20:17:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ea7db$441a8b33$3eb34368$2700@news.chello.pl Szewc
    <r...@p...onet.pl> pisze:

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?
    Mam 3 stałe miejsca pracy. Dojazd wyglada różnie.Poruszam sie głównie autem,
    rzadziej - rowerem.
    Średnio w jedną stronę:
    - z domu do najbliższego m.p. ~7÷10 min.
    - z domu do średnio odległego ~15 min.
    - z domu do najdalszego 25÷30 min.
    - pomiędzy miejscami pracy jeśli muszę przejechać bezpośrednio - 20÷30 min.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?
    Niespecjalnie. Raczej kosztem i możliwościami organizacji dnia pracy bez
    jałowej utraty czasu.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?
    Dla mnie średnio.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?
    W mojej sytuacji - nie. Jest raczej OK.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?
    Generalnie IMO dojazd do i z m.p. nie powinien zabierać więcej niż 40÷60
    min. w obie strony łącznie. Jeśli ma być więcej należałoby to uwzględnić w
    wynagrodzeniu. Zresztą - wszystko jest kwestią ceny.

    Jotte

  • 19. Data: 2006-03-18 22:13:20
    Od: "Neo[EZN]" <_...@h...com.pl>

    Użytkownik "Szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    Dojazd 30 minut, powrót od 20 do 50.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Tak ale firma się przeprowadziła :-/

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Bardzo ważne.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Absolutnie tak. Krótszy czas, mniej spalonego paliwa.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego dostępu do
    > miejsca pracy?

    Ja zwykle kalkuluję sobie stawkę godzinową która wynosi -
    pieniądz na godzinę = ((kwota netto na miesiąc - koszt dojazdu)/ ilość dni w
    miesiącu) / (8 godzin pracy dziennie + czas dojazdu)

  • 20. Data: 2006-03-19 16:29:48
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Szewc napisał(a):

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?
    1h - 1,5h. Część tygodnia spędzam pracując w domu.
    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?
    Nie.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?
    W skali od 1 do 5 = 3.

> [...]
    > mniejszy?
    Nie.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    Przenieść Pracownię Psychologiczną do Katowic :)

    pozdr.
    m.