PracaGrupypl.praca.dyskusjeKilka pytań na temat dojazdów do pracy. › Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
    From: "Iguan_007" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
    Date: Sat, 18 Mar 2006 07:53:11 +1000

    "Szewc" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ea7db$441a8b33$3eb34368$2700@news.chello.pl...
    > Witam.
    >
    > W dyskusji na temat ofert pracy w gazetach padł komentarz (dzięki immona)
    > że w aby były bardziej wiarygodne mogłyby zawierać informacje o
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    20-40 minut

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Raczej niewazne. Moze przy czasie dojazdu >2 godzin nabraloby znaczenia.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Nie. Lubie dojazd do pracy.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego dostępu
    > do miejsca pracy?

    Polaczyc dojazd z czyms przyjemnym - np. jazda na rowerze, motocyklu itd.
    Miejsce pracy powinno miec mozliwosc odswiezenia sie, przechowywania
    "cywilnych" ubran oraz pojazdu

    Pozdrawiam,

    Iguan_007