PracaGrupypl.praca.dyskusje › invest-tech toruń-opinie

  • 1. Data: 2006-03-17 12:49:46
    Temat: invest-tech toruń-opinie
    Od: "gibbon24" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko asystentki do
    Invest-Tech. Czy mogłabym prosić o opinie na temat atmosfery pracy w tej
    firmie. Czy jest to firma uczestnicząca w targach zagranicznych? Dziękuję z
    góry za rady:)
    pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2010-01-19 10:30:54
    Temat: Re: invest-tech toruń-opinie
    Od: "pani665" <pani665@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Chciałam ostrzec wszystkich przed pracą w tej firmie. Pracuja tam ludzie zakłamani.
    Każdy dla każdego miły, a jak zdarzy sie okazja to potrafią nóż w plecy wbić.
    Właściciele firmy - małżeństwo - coś nie do opisania. Maja wielki brak szacunku do
    swoich pracowników. Uważajcie

  • 3. Data: 2015-10-28 13:25:12
    Od: p...@s...pl

    W dniu piątek, 17 marca 2006 13:49:46 UTC+1 użytkownik gibbon24 napisał:
> [...]
    > firmie. Czy jest to firma uczestnicząca w targach zagranicznych? Dziękuję z

    Super atmosfera, fajni ludzie, polecam :)

  • 4. Data: 2016-06-05 12:56:16
    Od: s...@p...fm

    W pełni się zgadzam z opinią pani665, niestety opinia p.jez jest wypowiedzią córki
    właścicieli stąd nie brałabym jej pod uwagę.

  • 5. Data: 2017-03-03 14:37:17
    Od: PJez <p...@s...pl>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 12:56:18 UTC+2 użytkownik MA!2 napisał:
    > W pełni się zgadzam z opinią pani665, niestety opinia p.jez jest wypowiedzią córki
    właścicieli stąd nie brałabym jej pod uwagę.

    Przynajmniej podpisałam się imieniem i nazwiskiem i nie jestem anonimowa. Mam prawo
    się wypowiedzieć i wyrazić swoją opinię ponieważ jestem pracownikiem firmy. Mam
    wrażenie, że Pani665 oraz MA!2 to jedna i ta sama osoba :) Pozdrawiam, PJ