PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o Rodan Systems SA

  • 1. Data: 2006-03-17 06:36:03
    Temat: Opinie o Rodan Systems SA
    Od: Janusz <j...@p...onet.pl>

    Witam...Czy ktoś z grupowiczów mogłby podzielić się uwagami na temat warunków pracy i

    atmosfery w Rodan Systems SA?

    Będę wdzięczny za każdą informację :)

  • 2. Data: 2006-03-19 11:21:22
    Temat: Re: Opinie o Rodan Systems SA
    Od: "Bzdziul" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam...Czy ktoś z grupowiczów mogłby podzielić się uwagami na temat
    warunków pracy i
    > atmosfery w Rodan Systems SA?
    > Będę wdzięczny za każdą informację :)
    A w którym mieście? Bo z tego co pamiętam to mają siedziby w Warszawie,
    Poznaniu, Sopocie i Wrocławiu.
    Ja miałem okazję (2003) pracować w Warszawie - w centrali. Burdel jak
    wszędzie, ale chyba do zniesienia. Ludzie raczej zadowoleniu (oprócz
    administratorów). Jak dobrze zapłacą to nie ma się nad czym zastanawiać.