PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.

  • 1. Data: 2006-03-17 10:14:20
    Temat: Re: Kilka pytań na temat dojazdów do pracy.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Szewc wrote:
    > Witam.
    >
    > W dyskusji na temat ofert pracy w gazetach padł komentarz (dzięki
    > immona) że w aby były bardziej wiarygodne mogłyby zawierać informacje o
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    0k 40-50 min

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Tylko na tyle na ile to mozliwe...

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Dość ważne

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Zależy od czego mniej

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    Zmienic prezesa Lodzkiego MPK, znajdowac prace w miare blisko

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-03-17 12:14:40
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    30-50min.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Nie.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Osobiście ważne, ale co z tego? Nic nie zmienię...

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Jestem gotów zarabiać 1% mniej, gdyby czas dojazdu skrócił się o 60% :-)

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego dostępu
    > do miejsca pracy?

    - wprowadzić czas pracy 7:00-15:00, wtedy jeszcze korków nie ma ;-)
    lub
    - wprowadzić telepracę.

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 4. Data: 2006-03-17 12:32:54
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Szewc napisał(a):

    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    20 min gdy w porywach uda mi sie rozbujać do raptem 130 km/h

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Nie, choć wówczas mieszkałem w mieście, potem uciekłem poza owe i
    dojeżdzam.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Dosc ważne. Ale to życie weryfikuje tą "ważność". I potrzeba.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    Ale o ile mniej? O ile krócej? To zbyt ogólne pytanie.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    paliwko mogłoby być tańsze ;)
    A poza tym mnie osobiście dojazd aż tak bardzo nie przeszkadza.
    Ale przy odległości 100 km mocno bym się zastanawiał czy warto dla
    pieniędzy.
    Własnie, dla jak dużych?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-03-17 14:24:54
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Szewc w news:ea7db$441a8b33$3eb34368$2700@news.chello.pl napisał(a):

    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    ~ 20 minut

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem
    > dojazdu?

    Brałem to pod uwagę.

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    To zależy od możliwości zarobku. Przy pewnej jego wysokości przestaje mieć
    znaczenie.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu
    > byłby mniejszy?

    Tak.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot
    > łatwiejszego dostępu do miejsca pracy?

    Obecnie korzystam z komunikacji miejskiej. Gdyby dojazd miał mi zabierać
    ponad 45 minut zamieniłbym autobusy i tramwaje na samochód (pensja musi być
    odpowiedno wyższa). Gdyby podróż w jedną stronę samochodem zabierała mi
    więcej niż 1 godzinę - rezygnuję z pracy albo zmieniam miejsce zamieszkania
    o ile pensja jest na tyle kusząca i umożliwi mi to.

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2006-03-17 14:42:05
    Od: a...@g...pl

    Szewc napisał(a):
> [...]
    > możliwościach dojazdu do miejsca pracy.
    >
    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?
    1,5 - 2 h

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?
    łatwością na pewno, ale na korki nie mam wpływu, a szkoda...

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?
    z pewnością bardzo ważne

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?
    raczej nie, chociaż zalezy to od tego o ile mniej i o ile czas się
    zmniejszy

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?
    jeżeli można to trzeba je wykorzystywać, aby nie tracić bez sensu
    czasu..

    pozdr.
    agniecha

  • 7. Data: 2006-03-17 15:10:54
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam kilka pytań na temat Waszych dojazdów do pracy:
    >
    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    25-40min.

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem
    dojazdu?

    tak

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Do pewnej granicy jest prawie nieważne. Ale gdy dojazd trwa np. 3
    godziny w jedną stronę, wtedy jest bardzo ważne - taka praca to
    właściwie tylko wegetacja, nawet jeśli opłacalna.

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu
    byłby
    > mniejszy?

    Skrócenie czasu dojazdu z 2-ch godzin do pół jest warte pewnych
    pieniędzy. Skrócenie czasu dojazdu z 30 minut do 5-ciu nie jest nic
    warte.

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    Firmy budujące się na maksymalnym zad..iu mogłyby się zastanowić, w
    jaki sposób pracownicy materializują się przed bramą i to jeszcze o
    godzinie wyraźnie wskazującej na kłopoty szefostwa ze snem. Do firm
    typu MZK w ogóle nie warto mieć jakichkolwiek uwag - szkoda zdrowia
    :).

    pozdrawiam
    entrop3r

  • 8. Data: 2006-03-17 15:14:17
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    od 20 minut do 1 godziny w jedna strone

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    bralem to pod uwage

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    to zalezy od czasu dojazdu, roznych wariantow dojazdu np ile by mi to zajelo
    gdybym nie mial samochodu, samej pracy ..

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    zalezy o ile mniej oraz o ile skrocilby mi sie czas dojazdu, 15 minut
    w skali 30 min to duzo, ale 15 w skali ponad 1 godziny to juz niewiele,
    dla mnie 30-45 minut dojezdzania to nie problem

    Wazne aby miec alternatywny transport, autobus, pociag, tramwaj ...
    cokolwiek na wypadek np niesprawnego samochodu

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego dostępu
    > do miejsca pracy?

    wlasnie jestem na etapie szukania mieszkania - wydaje mi sie ze czasy kiedy
    ludzie cale (lub prawie cale zycie) mieszkali w jednym miejscu - bywa
    tak ze jesli mozna zmienic prace na znacznie lepsza niz obecna to pewnie
    i mozna przy okazji poszukac nowego mieszkania blizej nowej pracy.

    Jesli zdecyduje sie kiedys na domek poza miastem to wtedy nie bede
    narzekac na dlugi dojazd - wynagrodzi mi to wieksza niezaleznosc, cisza,
    itp ...

  • 9. Data: 2006-03-17 17:07:41
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > 1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    40-50 minut

    > 2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    nie

    > 3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    jest komplentnie nieistotne, i jest absurdem by o to pytac;)

    > 4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    > mniejszy?

    tak, o jakies 20 zł miesięcznie maksymalnie

    > 5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    > dostępu do miejsca pracy?

    Ze bezrobocie powinno wynosic ok 80 %, to nie byłoby idiotów z takimi
    problemami

    fotech

  • 10. Data: 2006-03-17 18:13:30
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl>

    Fri, 17 Mar 2006 11:24:34 +0100, Szewc <r...@p...onet.pl>
    wystukał/-a pracowicie:

    >1. Ile czasu zajmuje Ci dojazd do pracy?

    25 - 60 min. w jedną stronę [zależy, czy samochodem w porze
    niekorkowej, czy tramwajem w porze dowolnej].

    >2. Czy przy wyborze pracodawcy kierowałeś się łatwością/czasem dojazdu?

    Nie, bo od razu wiedziałam, że się przeprowadzę - znalazłam pracę w
    mieście odległym o 90 km od tego, w którym mieszkałam.

    >3. Jak ważne jest to kryterium (czas/łatwość dojazdu)?

    Średnio ważne. Wątpię, czy zdecydowałabym się na pracę w firmie, do
    której musiałabym dojeżdżać z takimi przygodami, jak Jacek z serialu
    "Zmiennicy" ;)
    Ważniejsza jest dla mnie łatwość dojazdu niż czas, ponieważ nie
    prowadzę samochodu.

    >4. Czy bylibyście gotowi mniej zarabiać o ile wasz czas dojazdu byłby
    >mniejszy?

    Zależy. Tak naprawdę w tej chwili wolę mieszkać dalej od miejsca
    pracy, żeby kierownictwo nie miało poczucia, że wystarczy zawołać
    przez okno i zaraz się zjawię w firmie ;> [a bywa, że muszę
    przyjeżdżać na wezwanie i oby jak najrzadziej]

    >5. Wasze wrażenia związane z dojazdami/sugestie dot. łatwiejszego
    >dostępu do miejsca pracy?

    Komunikacja miejska: odpowiada mi, o ile nie muszę się często
    przesiadać i o ile jest wystarczająco luźno, żeby sobie usiąść i
    poczytać książkę. W takich warunkach mogę spędzać choćby 2 godziny
    dziennie ;)
    Rower: świetna sprawa na lato, gdyby tylko istniała możliwość
    bezpiecznego dojazdu do pracy [np. ścieżki rowerowe zamiast ulicy],
    miejsce na przechowanie roweru w firmie i możliwość odświeżenia się
    przed rozpoczęciem pracy. No i w moim przypadku raczej nie dalej, niż
    10 km od domu do firmy :)
    Własny samochód: _miejsca parkingowe_ blisko firmy ;>

    Pozdrawiam, Carrie