PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik - zachowania - mobbing? › Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    Date: Tue, 5 Sep 2006 20:15:41 +0200

    W wiadomości news:slrnefqov0.ued.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > U mnie skutkowało:
    > Proszę mi to dać na piśmie, bo mam wątpliwości.
    > Proszę własne żale i wątpliwości zawrzeć na piśmie.
    Tak jest, dokładnie tak samo zawsze robiłem (teraz już nie muszę -
    wyszkoliłem skutecznie ;))

    > Oczywiście darcie ryja było dalej
    Co prawda nigdy w życiu nie spotkałem się nie tylko z "darciem ryja", a z
    lekko podniesionym głosem może z dwa razy (nie w stosunku do mnie, ale w
    mojej obecności).
    Natomiast zdarzyło mi się klika razy być adresatem prób nieco kąśliwych
    wypowiedzi zwierzchnika i zachowań, które mi nie odpowiadały. Uznałem, że
    należy to uciąć toteż dość ostro i w obecności sporej grupy innych
    pracowników udzieliłem reprymendy nt. właściwego zachowania się, kultury
    wypowiedzi a zakończyłem pytaniem, czy osoba ta jest pewna, że nikt nie ma
    włączonego dyktafonu. To zakończyło problem zanim się rozwinął.
    Ale niestety tylko w stosunku do mnie i paru innych osób, które również
    umiały naprostować tę osobę. Po innych jeździ sobie nadal, mniej lub
    bardziej - po kimś musi, bo to jest egzemplarz z zaburzoną osobowością.

    Jotte