PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik - zachowania - mobbing? › Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
  • Data: 2006-09-06 06:00:54
    Temat: Re: Kierownik - zachowania - mobbing?
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > wypowiedzi a zakończyłem pytaniem, czy osoba ta jest pewna, że nikt nie ma
    > włączonego dyktafonu. To zakończyło problem zanim się rozwinął.
    :)
    Kiedys tez mialam takiego wspolpracownika:) wrzeszczal (wrecz darl
    morde), zmienial zdanie co 15 minut, itd. ale w stos do mnie byl zawsze
    spokojny, zawsze mily:) pewnie tylko dlatego, ze wiedzial, ze jestem w
    posiadaniu takiego malutkiego dyktafonu, ktory jestem w stanie schowac
    w kieszeni spodni:)))